April, april jag kan lura dig vart jag vill!

Nu är jag precis hemkommen från andra skoldagen efter det underbara lovet. Jag är trött, men riktigt glad över det fina och varma vädret ute :D Nu känns det som riktig vår och det är faktiskt 11 grader i skuggan!
Dagen har varit helt okej men grafisk kommunikation, naturkunskap och massgeprov. Provet gick väl helt okej, fick hjärnsläpp några gånger menmen..
Det är ju faktiskt första april idag och då får man ju luras, men jag har inte uppfattat att någon har lurat mig än. Har du blivit lurad idag?

image197

Grattis även till min kusin Anna som fyller 16 år idag!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vilken tur att provet gick bra då :) Hurru.. nu e du 18 om endast 4 dagar!!! :D

2008-04-01 @ 16:41:32
URL: http://www.inmyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0