Blää!

Hejhej!
Jag är verkligen kass på att uppdatera här, men jag har varken ork eller lust precis. Men nu kände jag att jag bara var tvungen. Min helg har både varit rolig och tråkig. Det roliga var min och Ullis 18-årsfest som blev rätt så lyckad ändå trots alla incidenter!
Men det som har varit tråkigt har tyvärr tagit den största tiden av min helg. Började med i torsdags att jag kände mig dålig så jag stannade hemma från skolan och när jag vaknade på fredagsmorgonen hade jag hög feber, halsont, nackont och huvudvärk. Envis som jag är vägrade jag ställa in festen för jag var ju jätte "frisk"! På lördagen mådde jag lite bättre, men nu kunde jag inte äta så jag fick äta soppa istället för pizza som dom andra gjorde.
Under festen mådde jag helt okej och jag kände inte av någon smärta, men när jag vaknade igår hade jag så ont i munnen/tänderna att jag fick skippa jobbet och åka till akuten istället. Jag kunde inte äta, borsta tänderna eller stänga munnen ;/ På Jakans akut hittade dom ingenting i min hals, men jag hade jätte hög "sänka" och det betyder att man har någonting i kroppen som inte är bra. Doktorn sa att jag skulle avakta lite och gå till vårdcentralen idag istället.
Så idag blev det inget NP för min del även fast det är super viktigt och man måste göra det, men det gick verkligen inte. Jag hade så ont imorse i munnen att jag seriöst trodde att jag skulle dö...
Men nu är jag hemma och jag har fått penicillin som jag ska ta i 10 dagar. Kul jul, men jag hoppas jag blir av med det onda snart!

Bilder från lördagen kommer snart...

Kommentarer
Postat av: madde

har också haft sån liknande skit förut. Min sänka låg på 108 typ, som då mäter hur infekterad kroppen är. det var inte alls kul :(

2008-04-28 @ 20:40:43
URL: http://lyxblondin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0