Fredagskvällen

Nu är det bara några timmar kvar... iiih :D Ser verkligen framemot morgondagen!
Denna dag har varit riktigt skön, med bara en lektion. Eller jag gick ju inte på idrotten eftersom jag kände mig dålig, så jag började skolan 13.35 och hade naturkunskapsprov om nervceller och hormoner. Jag tror provet gick rätt så bra för jag svarade på allt förutom sista frågan och det kändes lätt! Naturkunskap är väl inte mitt ämne precis så jag blir glad om det känns lätt för en gång skull. Man valde ju en samlinje av en anledning ;P
Sen gick jag till Jakobsbergs centrum där jag mötte mamma och jag köpte en present till Moa. Sen åkte vi direkt till Coop och köpte det som behövdes inför morgondagen. 
Sen har jag städat mitt rum så att det ser snyggt ut också ;) Haha!

Nu sitter jag och kollar på tv och bara slappar!


Juste, gjorde ett kort till moa också som hon ska få imorgon!





Kommentarer
Postat av: THOWE

om 30 minuter :D GRATTIS I FÖRSKOTT :D

2008-04-04 @ 23:29:14
URL: http://thowes.blogg.se
Postat av: julia

ha en trevlig helg! :)

2008-04-06 @ 10:48:41
URL: http://yolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0