Gårdagen

Hejhej!
Nu har den värsta huvudvärken försvunnit iallafall och det är gudomligt skönt! Jobbade ju idag 16.00-19.15 och min huvudvärk blev bara värre och värre. Jag bad mamma hämta mig för jag skulle nog inte ha klarat att åka tåg hem själv asså. Men nu har jag vilat en stund och tagit en alvedon.

Jag tänkte berätta lite om gårdagen, min 18årsdag. Vid 2 kom lite gäster hem till oss. Det bjöds på mat, tårta och så blev det fotbollsmatch klockan 4 på tvn. Jag hade jätte trevlig och det hoppas jag dom andra också hade! Presenter öppnade jag också och jag fick bäddsetet, en diamantring, örhängen, halsband, bodyshopset, presentkort på make up store och hm, pengar och min gammelfarmors gamla halsband. Jag är riktigt nöjd med det jag fick :)
Sen när alla gästerna hade gått vid 6 gjorde jag och Mathias oss iordning för att bege oss till Moa. Vid 8 var vi framme hos henne och där bjöds det på mer vin och tårta! Vi satt ett gäng och pratade och drack innan vi skulle dra vidare in till stan. Det blev klubben Toxic och vi var där runt halv 11. Alla från Moa följde inte med, men det var Moa, Henke, Carro, Madde, Moas kompis och Mathias, senare mötte vi upp lite annat folk som skulle med. Jag blev bjuden på två drinkar av Mathias, Carro och Madde och det var snällt! Vid 12 började det bli drag på stället och det blev riktigt mycket dans med brudarna. Men innan det så sjöng hela gänget på kanske 25 personer för mig, Moa och Henke och det var riktigt kul :D
Man träffade på massa människor man kände och det var också trevligt!  Vi drog därifrån vid kvart i 3 och jag och Mathias var hemma 5 :/

Men jag hade verkligen en super rolig kväll :D Tack allihopa som gjorde den till en super dag!♥




(dessa killar var INTE med i vårat gäng, hahahah!)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hahaha! "var inte med i vårat gäng".
Verkar ju som ni hade kul iaf =) Godnatt!

2008-04-06 @ 23:15:19
URL: http://ww.inmyway.blogg.se
Postat av: GullStina

Åh vilket sammanträffande. Man lyckas alltid stöta ihop med kungsängen folk :P saknar stockholms uteliv lite här nere. Blir mer sånt i sommar :)

2008-04-06 @ 23:54:46
URL: http://gullstina.blogspot.com
Postat av: kalle

Ser ut som måns möllers lillebrorsa :p

2008-04-08 @ 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0