Gårdagen

Godmorgon!
Jag vaknade vid 9 imorse och jag förstår verkligen inte hur jag kunde göra det eftersom jag borde vara dödstrött efter igår. Men det kommer väl komma snart!
Igår hade jag bara två lektioner och på idrotten gymade vi. Det var riktigt skönt och det behövdes verkligen! Nästa lektion hade vi naturkunskap och vi lärde oss om genteknik. Det är rätt svårt och jobbigt, och Karin bara proppar på oss massa läxor och inlämningar ;/ Mamma hämtade mig efter skolan och vi åkte direkt till Stinsen för att shoppa. Det blev massa shopping för oss båda och jag passade också på att nyttja mina presentkort på Make up store. Dom öppnade i torsdags där så allting var helt nytt och personalen var lite ovana, men det var bara mysigt! Det blev en foundation och en ögonskugga och jag är riktigt nöjd med mina val. Sen när vi var på den nyöppnade Gina tricot butiken träffade vi Ullis och hennes moder. Butiken var stor med massa kläder och det var verkligen kul att shoppa. Både jag och Ullis köpte varsinn body och kjol, plus att hon också köpte en klänning. Sen åkte mamma och jag hem och på vägen köpte vi med oss pizza från Stäket. När jag hade ätit klart fixade jag mig inför kvällen och mötte Ullis. Vi åkte till Villan i Jakobsberg för att möta bla. Nina, Malin och Pernilla. Det var happyhour till klockan 10 och det utnyttjade vi nog ganska rejält, haha ;) Sen drog Ullis och jag till Pg där vi var en stund, men vi åkte hem med sista tåget hem och det var skönt. En trevlig kväll blev det iallafall :)

Idag är jag helt fullbokad! Jag ska döma två matcher först i Ekhammarhallen och sen direkt efter ska jag jobba 15-19.45. När jag har jobbat klart blir det på med partykläderna igen och iväg till Catta för att sedan gå ut inne i stan. Jag kommer nog inte må så bra imorgon ;P

Men men, nu måste jag nog fixa mitt hår och så.
Puzz puzz

Kommentarer
Postat av: julia

ha en härlig dag! :)

2008-04-19 @ 14:12:24
URL: http://yolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0