Halvdag

Idag åkte jag till skolan tidigt eftersom jag skulle börja 8.20 med livskunskap, men när många ur klassen står utanför lektionssalen och väntar på att vi ska börja får vi veta att lektionen är inställd eftersom Lisa var sjuk. Jätte kul liksom, jag hade kunnat sova iallafall en timme till. Sen hade vi engelska och då såg vi Shakespears film Hamlet som var lite längre än 2 timmar. Så vi slutade vid 12 och det var naaaajs ;)
Så nu har jag bara suttit hemma och slappat i några timmar. Ska snart iväg på träning, så jag bör väl äta en liten middag nu eller nåt.

Lite bilder från helgen ;

Kommentarer
Postat av: GullStina

Din bror och min lillasyster var ihop när de gick på dagis, visste du det? Sött va? :)

2008-04-15 @ 14:32:50
URL: http://gullstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0