Hejhej

Hejhej!
Jag blir bara dåligare och dåligare på att skriva och uppdatera min blogg, men det är nog mest för att jag får mindre och mindre tid till det. Eller jag prioriterar andra saker istället, t.ex skolan ;/ Känns inte okej att ha så mycket skolarbete att göra under en så kort tid, men vad ska man göra?

Min helg har varit riktigt rolig ska ni veta! Den var fullspäckad med jobb, dömning & PARTY :D I fredags var jag då på Villan med brudarna och i lördags blev det dubbelt jobb och sen firande av Catta som fyllde 18 år! Direkt när jag slutade jobbet kastade jag på mig finkläderna och åkte hem till Catta där jag hann äta lite mat och sminka mig lite. Sen var det dags för utgång inne i stan. Hennes syrra hade valt ut ett ställe vi skulle gå till och det blev Huset inne i stan. Vi var ett ganska stort gäng på kanske 15 personer som åkte dit tillsammans. Ganska snabbt splittrades gänget lite och jag och Moa hängde mest ihop under kvällen. Det blev en riktigt trevlig kväll faktiskt :D Vi slapp åka nattbuss hem för Moas pojkvän Henrik kom och hämtade oss. Riktigt skönt att komma hem 1 ½ timme tidigare!
Igår när jag vaknade var jag helt utslagen och gick inte upp förräns vid halv 2, lite pinsamt :P Började jobba kvart över 4 och det gick bra att jobba. Glassmaskinen fungerade inte i det fina vädret så många kunder blev besvikna och irreterade. Det kan man förstå!
Senare på kvällen kom Mathias förbi och vi kollade på film!

Det har ju varit kanonväder idag med och det är verkligen underbart :D Skönt att slippa alla dystra färger och varma kläder!
image234

Moa och jag fastnade som vanligt på bild, även denna gång med en konstig snubbe. Hahaha
Detta var i början av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0