Hoho

Nu sitter jag och chillar och väntar på att jag ska åka till skolan. Har varit vaken nu i 2 timmar så det börjar bli tråkigt att bara sitta hemma och inte göra något speciellt..
Idag har jag som vanligt bara 2 lektioner och på den ena lektionen ska jag gymma på gymet. :) Det kommer kännas underbart skönt att få träna lite muskler!
Efter skolan kommer mamma och hämtar mig för vi ska kolla på födelsedagspresent till min bror. Jag har redan kirrat min, men ska nog kolla lite mer. Min lillebror fyller faktiskt 15 år imorgon :) (han är inte så liten längre)

Nu ska jag fixa mig! Byebye

image227

Kommentarer
Postat av: julia

härligt att gymma!

2008-04-12 @ 21:44:29
URL: http://yolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0