Jobb och kalas

Hejhej!
Denna dag har kännts rätt så lång med många händelser. Vaknade imorse utvilad hos Mathias, men det gjorde inte han eftersom jag hade tydligen väckt honom hela natten genom att prata i sömnen och slåss. Känner mig så elak, men jag kan tyvärr inte göra nåt åt mina konstiga ovanor när jag sover ;P Haha
Började jobba halv 12 och slutade halv 3. Det gick rätt så snabbt att jobba och det gick faktiskt helt okej idag. Börjar komma in i det mesta nu så...
Sen åkte jag hem och firade Johan lite, han öppnade mitt och mammas paket och sen så fixade vi med dem. Han fick en skärm av mamma och en dvd-brännare + fotbollsbiljett av mig. Efter 2 timmar var jag och Johan påväg in till stan för att äta middag med pappa, Pia, Marcus, farmor och farfar på Jensens Bøffhus. Där blev det mer paketöppning och både jag och Johan fick pengar. :)
Jag beställde oxfilé och sedan mjukglassbuffén och det var riktigt smarrigt :D Sen åkte vi hem till pappa och kollade på film. Nu är filmen slut och jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig snart..

Imorgon blir det jobb från 12.45 till 15.45 och sen blir det mer kalas för Johan hos mamma med mat och tårta!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0