DAN FÖRE DOPPAREDAN!

HEJ!


Jag har ju faktiskt varit hemma i snart 2 dagar, men jag har verkligen inte orkat uppdatera bloggen.
Resan var verkligen jätte mysig och vi hade en mycket trevlig tid i London :) Vi råkade ut för lite äventyr också, men det klarade vi galant. Resan började med ett rätt stort misstag, vi åkte nämnligen till fel hotell. När vi kom fram hade dom inte våran bokning och vi greps av panik. Men tillslut tryckte de som jobbade där ut sig att det finns flera hotell med samma namn. Vi fick den riktiga adressen och åkte till Rose court hotell som låg vid Paddington. Där möttes vi utav en tandlös man från Indien som såg lite halv läskig ut. Men det var inte det värsta.. när vi kom upp på rummet var våra sängar obäddade och det låg skräp lite överallt. Trötta och irreterade gick vi ner igen till receptionen och vi fick rena sängkläder.
Annars var resan kanon med massor av shopping och party! Men den största frågan är; Vart fan var alla snygga engelsmän? Haha

Imorgon är det julafton och jag ska först äta frukost hemma hos mamma, sen blir det hem till pappa där jag och Johan ska fira jul :) Kommer nog bli mysigt! Men vi kommer endast få träffa Wilma för Viggo ska hem till sin husse och fira jul..
Nej nu ska jag fortsätta slå in mina paket..

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Nina

Detsamma sollepropp :D hur var london?!?! :D

2008-12-23 @ 19:50:33
URL: http://nnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0