Galet rolig kväll med Köping!

Halloj!



Kvällen blev som förväntat riktigt lyckad! Åkte hem till Carro vid 7 tiden och efter ett tag kom även Moa. Vi fixade oss där och förade. Sen vid 9 skulle vi ta tåget till Jakan för att möta upp resten av gänget, men vi höll på att missa tåget så vi fick springa som fan. Vi började på Villan och förade rätt rejält där, jag lyckades nog dricka 2 glas vin, 2 öl och 1 cider haha! Lagom runda om fötterna bar det av till PG, men där stannade vi inte så länge. Eftersom vi hade med oss utklädnad kom vi in gratis på MP och så fick jag förmycket tillbaka när jag betalade garderoben ;) När vi kom in var det inte alls mycket folk, men vi började dansa på en gång och vi fick med oss massa andra. Vi dansade som aldrig förr och det var galet kul. Älska när man spårar totalt :D Haha!
Vid 3 drog vi hemmåt och jag tog fel buss så jag var tvungen att gå hem från stationen, men som tur var kom mamma och hämtade mig. Kändes inte så kul att gå själv klockan 4 på natten precis..

När jag vaknade imorse var jag mindre pepp eftersom jag var tvungen att jobba. Började kvart i 12 och slutade 4, men det gick faktiskt riktigt bra idag! Var glad och kämpade på trots huvudvärken. Pappa kom och hämtade mig och kvällen har spenderats hemma hos honom. Har sett Mamma Mia och käkat kinapuffar, mysmys! Blev ingen utekväll idag för mig eftersom jag är helt död och har 0 kr kvar..

Imorgon blir det jobb också så jag ska väl lägga mig snart. Funderar på att se en film först :)
Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0