Haha ibland älskar jag mig själv..

HEJ!


Dagen idag har känts kort, men ändå lång på något underligt vis. På morgonen hade jag Kultur och idé-historia och vi fick lyssna på den där mysiga låten "Och han går som en karl, han ser ut som en karl med en kropp som en karl och han kysser som en karl skaaaa". Vi fick även ta ett sorgligt farväl av Ronnie :( Kommer faktiskt sakna hans minnesvärda lektioner!
Sen var det dags för panik-provet, men jag tror faktiskt det gick helt okej.. eller jag vet inte. Hoppas på det!
När jag kom hem packade jag litegrann och sen åkte jag och köpte hårfärg på Coop. Karro färgade sedan mitt hår och det blev verkligen en chock. Färgen räckte inte så mamma fick åka och köpa en till och då blev hela verkningstiden knas. När jag kom ur duschen såg jag ut som en tigerkaka i håret!! Jag fick panik och bara sprang runt skrikandes haha. Mamma var inte speciellt lugnande heller med "Vad var det jag sa.". Men nu har jag plattat det och det ser faktiskt inte så farligt ut längre. Det är bara väldigt blont :)

Nu måste jag sova. Puss


Kommentarer
Postat av: julia

svar: vad glad jag blir! det kanske blir lite mer filmklipp dådå :D

2008-12-18 @ 07:53:49
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0