How can something so wrong feel so right?

Hej!


Måndag idag då och jag är stressad som tusan. Känns som jag har tusen saker att göra just nu och jag har ingenting tid över. T.ex så har jag ett religionsprov på torsdag som jag knappt kommer kunna plugga till.. Har läst några sidor idag och det är typ det ända jag kommer hinna göra. Imorgon direkt efter skolan ska jag till Sundbyberg med domarna för Midvinterträff och på onsdag ska jag och tjejerna fira Jenny som fyller 18 år, men så är livet liksom. Ibland kommer nöjen framför skolan tyvärr :p
Sen har vi redovisning i psykologi imorgon och jag har typ suttit och pulat med en Powerpoint presentation hela kvällen.. lagom kul!

Jag börjar ju då klockan 8 imorgon, men som tur hämtar snälla Ida upp mig vid Kallhäll och skjutsar mig till skolan!! :D
Ska väl fortsätta att plugga nu innan jag går och lägger mig!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0