I love to boogie


Åh! I helgen kom jag och tänka på filmen Billie Elliot och fick sån stor lust att se den! Om jag ska vara riktigt ärlig så är det en av mina favoritfilmer. Jag har kanske sett den 4 gånger och alla gångerna har varit i skolan. Jag har liksom inte tröttnat på den, den är lika bra varje gång man ser den.
Den är så fin på nåt sätt när han verkligen bryter mot vad som är "manligt och kvinnligt". Hans pappa tycker han ska boxas eftersom han är kille, men han vill dansa istället som är helt oacceptabelt.
Plus att jag älskar England, fast det ser rätt smutsigt ut.

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha ja den är bra!! :D

även fast när man såg den i skolan så suckade man alltid. den är fan bra ;D

2008-12-16 @ 21:06:49
URL: http://nnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0