Ingen träning idag heller

Hej!


Nu sitter jag här hemma igen fast jag egentligen skulle ha gått på träning. Känner att jag inte har tid idag + att jag har typ sträckt min rygg. Smidigt Sofia! Usch, jag skulle verkligen behöva komma igång med träningen nu igen efter min förkylning för jag känner mig riktigt otränad!
Dagen i skolan gick iallafall bra. På svenskan blev det massa tråkigt prat om romantiken och på bilden lyssnade vi på Bosse när han berättade om konsthistoria. Vi fick sluta tidigare och det var mycket skönt!

Har precis fixat med lite bilder till fotot imorgon. Är faktiskt rätt nöjd med mina studiobilder :) En som jag tog på Helena förra veckan ser du här nere!
Nu ska jag nog försöka börja med psykologin som nog ska vara inne imorgon, men jag tror jag kan lämna in den på onsdag!



Kommentarer
Postat av: stefan

va coolt att det snöar på din blogg!

2008-12-01 @ 23:02:54
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: CISSI

2008-12-01 @ 23:50:46
Postat av: CISSI

sooofia du är juj inte på riktigt, haffat antoniaos snöflingor på bloggen, ERKÄNN!!!!! :D PUSS

2008-12-01 @ 23:51:08
Postat av: SOFIA

Neeeej, jag hittade koden på nån bruds blogg :D denna var inte på spanska ;) haha

2008-12-02 @ 10:03:51
URL: http://envanmedenbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0