Jag vet vad som måste göras, men ändå sitter jag kvar här..

Hej!



Jag älskar när man lyssnar på musik när man ska skriva ett blogginlägg och så kommer det en rad ur en låt som passar precis till rubrik. Denna rubrik snodde jag från Melissa Horns låt "Vår sista dans".
Jag har verkligen super mycket plugg framför mig idag men ändå sitter jag kvar framför datorn.. men jag har verkligen ingen ork till att plugga. Kul att läsa 10 ariklar som är rätt långa och handlar om internationell politik :P Nej, nu har jag klagat tillräckligt över det provet.!!
Dagen i skolan gick riktigt bra. Hade idrott på morgonen och vi spelade volleyboll, riktigt kul! En sak som var mindre kul var att det var Idas sista lektion med oss :( Så nu får jag klara mig utan henne!
Sen hade vi fotografiskbild och jag skrev om två fotografer. Efter det blev det lunch och mentorssamling.
Sista lektionen var psykologi och vi fortsätte med kriser i livet. Kerstin försökte lugna ner oss lite inför provet imorgon och säga att det inte kommer vara så svårt. MEEN JOOOO! Så säger hon bara för att vi inte ska plugga ihjäl oss totalt...

Nu ska jag faktiskt fortsätta läsa arktiklarna. Pusshej!


Du är söööt.

Kommentarer
Postat av: Nina

HAHA MEN JÖSSES. Jag läste precis vad bm skrev till dig på facebook. hahah!

2008-12-16 @ 23:14:28
URL: http://nnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0