JULAFTON!

Godkväll!


Nu är snart även denna julafton över.. känns lite konstigt faktiskt för det har kännts som en vanlig dag förutom att man har ätit mer än vanligt och öppnat julklappar.
Dagen och kvällen har iallafall varit mycket mysig :)
Vid 11 kom jag och Johan till pappa och då åt vi julgröt. Sen blev det lite chill innan Kalle Anka började. Jag somnade faktiskt under Kalle, lite pinsamt men det börjar bli rätt tjatigt efter 18 år :p
Sen blev det middag och julklappsöppning. Blev riktigt nöjd över mina paket för jag fick allt jag hade önskat mig och lite till.. Fick en extern hårddisk, digital fotoram, pengar, sminkkurs, väska, bruno banani parfymen, glasögonfodral m.m.
Sen har jag kollat på film med familjen och spelat "Så kan det låta".
Snart blir det nog sängen för min del för jag är dödstrött.


God jul allesammans!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0