Klagobrevet

VARNING!  inget roligt att läsa..

Usch, jag brukar tycka psykologin är rolig men jag orkar verkligen inte idag. Ska sitta och förklara utförligt hur olika människor beter sig och varför i olika situationer. JAG HAR VÄL FAN INGEN ANING!? Jo, det har jag väl egentligen men jag får inte ner någonting när jag ska skriva det. T.ex ska jag sitta och förklara hur man visar att man är intresserad av någon med kroppsspråket. Jag vet ju egentligen att man då fuktar läpparna, blickarna är intensiva, spegling i den andres rörelser, leende m.m men orkar inte skriva något. Haha bra där!
Sen har min bror slagit mig på någon nerv i axeln så jag inte kan röra den. KUL!

som min vän cissi skulle säga; awesome!

We're the people, the happy
with the broken hearts
the ones who draw a picture
and proclaim that it´s art

Kommentarer
Postat av: c

AWSM!! skulle jag säga ;D men jag ska nog sluta säga såntdär för alla omkring haffar mina uttryck och det blir så löjligt allting, haha. not you then men iaf.

och ..eh.. vad skulle jag säga. justja, JOHNOSSI! sjukt längsen, sjukt peppigt!! :D

2008-12-03 @ 11:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0