Lillördag

Hejsan!


Mitten på veckan och det känns helt undebart skönt. Nu är det inte många veckor, eller dagar kvar tills jag och mina brudar åker till London tillsammans!! Jag längtar verkligen sjukt mycket dit eftersom vi kommer ha så kul med party, massa shopping och annat skoj! :)

Dagen i skolan gick bra. På kultur och idé-historian redovisade vi om Skokloster och det gick väl helt okej tror jag. Sen hade vi psykologi och samhällskunskap. Vi fick även veta av Kerstin att vår skola ska typ dra ner på massa saker till nästa år. T.ex kommer linjer som sam-fotboll, sam-teater, sam-dans och sam- design eget företag att försvinna ;/ Vi har ju redan gått ut då, men det känns ändå fett tråkigt liksom. Tur att inte mitt program försvinner iallafall..
Efter skolan gick jag och Helena till centrum för att hon skulle lämna in sin mobil på lagning, när inte det gick shoppade vi lite istället. Jag köpte en klänning på HM och en eyeliner.

Nu har jag för en stund sedan ätit en kebabpizza, men det var inge god. Jag har kommit på att jag egentligen inte gillar pizza, men ändå äter jag det :s

Nu blir det tv-tittande. Puss

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja asså de e ju inte långt kvar nu! :D Ska bli så otroligt roligt, jag är SJUKT taggad kan jag säga.



Åhh kul me shopping, vad vare för klänning? Puss!

2008-12-03 @ 20:25:05
URL: http://inmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0