Mycket bra helg!

Godkväll!


När helgen är slut och det är söndag brukar jag alltid känna mig deppig över att helgen är slut och det är skolan börjar igen, men inte idag! Jag vet inte varför, men det ska bli kul att komma tillbaka imorgon och snacka om i fredags. Vi hade ju verkligen en galet rolig kväll med klassen! Sen har helgen varit rätt rolig i största allmänhet fast jag har jobbat och så.

Imorse vaknade jag vid 10 och en timme senare åkte jag till jobbet. Jobbigt när jag är hos pappa för resvägen är lite krånglig. Egentligen kan man åka bil från pappa till Barkarby på typ 10 minuter, men buss tar en timme och tåget tar 50 minuter. Jag tog tåget och då var jag tvungen att först åka till Karlberg och byta sedan till Barkarby.
Jobbdagen gick faktiskt riktigt bra och allt flöt på! Jag stötte inte på några jobbiga gäster på hela helgen :D Underbart skönt!

Nu ikväll ska jag plugga lite internationell politik och sedan mysa framför tvn.
Pözz.




Kommentarer
Postat av: Nina

haha ja skitsöta var vi :D



jag stötte däremot på en jobbig gäst. eller det var jobbigt för mig, hon fick vänta på en dubbel chb i cirka tio minuter, jag trodde att hon hade dragit så jag gav ut den till en annan. när hon kom fick hon vänta ytterligare typ 2 min. när hon får den är den rå, hon ger tillbaka den jag ger en ny. den är också rå! haha. så jag gav henne tillbaka pengarna då blev hon glader :P och så fick hon en ny burgare.

2008-12-14 @ 21:00:25
URL: http://nnina.blogg.se/
Postat av: Nina

haha nej, det är så pinsamt när sånt där händer. "eheheh, ojdååå..."



jahapp, taggad inför london då? :D

2008-12-14 @ 22:13:07
URL: http://nnina.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder & fin blogg :)

2008-12-15 @ 07:54:46
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0