Näst sista dagen på året..

Hey!


Idag är det den 30 december och det betyder att det är den näst sista dagen under 2008. Känns konstigt att det redan är nyår imorgon för det var ju typ nyår nyss? Men det ska bli skönt att få börja på ett nytt år, även fast 2008 var ett bra år. Hade faktiskt min bästa sommar iår så! :)

Idag gick jag upp halv 11 för att sedan ta 12 tåget till stan med Martin. Jag tvingade honom att gå runt i lite tjejbutiker, men han klarade det bra och avled inte som tur. Snabb var jag faktiskt också, hittade en kjol att ha på mig imorgon och sedan en svart tröja för endast 49 kr. Sedan åt vi på BK och efter det åkte vi hem.
Nu sitter jag här framför datorn och ruttnar lite :)

Ikväll blir det hockey med familjen, vi ska se Djurgården-Södertälje på hovet!! Kommer bli en najs match förhoppningsvis :D

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack :)

Ja verkligen! den va jätte bra.<3

2008-12-30 @ 22:57:56
URL: http://inmyway.blogg.se/
Postat av: RICHARD HEJA AIK HEEEHE

nice i vilket sammanhang? att dif är på väg ut? JEPPP!! HEHEHEHE :D:D:DD

2009-01-03 @ 01:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0