Så nu var julen över..

HEY!



Nu är julen slut och det känns faktiskt rätt så skönt! Det blev en mysig jul trots att inte julstämningen var på topp.
Igår blev det då utgång i centrum. Tog bussen upp vid 9 för att föra lite hemma hos Ida med henne, Sara och Alexandra. Efter någon timme gick vi ner till sportbaren och det var redan massa folk där när vi kom. Kvällen blev faktiskt rolig, eller den var rolig för man kände så många.
Vid halv 4 gick vi hem och jag somnade väl inte förräns vid 5.. :/

Idag har jag lämnat Karro och Johan vid Globen för de skulle se Djurgården-Rögle på Hovet. Sen har jag kollat på tv och fixat med min hårddisk. Nu ska jag äta middag och sedan ska jag nog träffa brudarna.

Tjohej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0