Sista helgen under 2008

HEJSAN!



Herregud vad trött jag, men som tur är jag inte det minsta bakis eller nåt. Kom nyss hem från jobbet och det känns skönt att vara klar med helgens arbete. Dagen idag gick mycket saktare på jobbet, även fast jag jobbade 2 timmar mindre :/ Konstigt!
Gårdagen blev faktiskt riktigt rolig, även fast det inte såg så ljust ut ett tag. När jag slutade jobbet kom mormor och morfar o hämtade upp mig. Vi åkte då hem och åt middag tillsammans, sen spelade vi lite spel och kollade på tv. Klockan halv 10 skjutsade mamma mig till Kallhälls station så att jag skulle hinna med tåget. I Barkarby mötte jag upp Martin och vi drog till ett ställe vid Fridhemsplan. Där mötte vi upp Marc och hans kompisar och sedan kom ävens Martins kusiner dit. Efter ett tag drog vi mer åt stan och hamnade nära Stureplan. Vi tänkte dra till Fellows men de stängde 1 så det kändes inte värt att gå in. Jag och Martin drog då till Jakobsberg istället och gick till MP. Ibland är fan Jakan bäst asså, man blir inte ofta besviken! Kvällen blev tillslut rolig och vi dansade galet mycket.
Kom väl hem runt 4 eller nåt och inte alls full, SKÖNT!

Ikväll får jag se vad jag hittar på. Kanske film med en person..?

Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0