1 poäng iallafall

Kom hem från matchen för en timme sedan ungefär. Sådär halvkul att alltid spela match på fredagkvällar eftersom då försvinner en hel kväll liksom ;/ Men så är det att vara junior liksom.
Matchen gick väl sådär, den var som en bergochdalbana ungefär. Vi startade riktigt bra och ledde med 4 bollar, men sen tappade vi massa och dom gick om oss.. sen när det var kanske 7 minuter kvar var det som en eld inom oss som tändes och vi tog igen fett mycket så att matchen slutade lika. Kändes nästan som en vinst :) Men egentligen var dom dåliga och vi spelade inte så bra som vi kan egentligen. Menmen, 1 poäng är iallafall något.
En sak som jag är stolt över är att jag gjorde mål från högerlkanten och jag brukar nästan aldrig spela kant, speciellt inte på höger sida. Det var najs :)

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig för imorgon ska jag upp vid 8 och sedan döma några p95 matcher i Ekhammarhallen vid halv 10 ungefär.

Nattinatti :)

Kommentarer
Postat av: thowe

haha ja, känner du han ? :)

2008-02-15 @ 23:34:26
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0