Alla hjärtans-dag

Idag är det då den kanske lite överskattade kärleksdagen. Jag har förut inte tyckt att det är en så speciell dag, men nu när jag har pojkvän och så är det en rätt så mysig dag. Men jag försår verkligen dom som hatar denna dag..

Idag vid klockan 3 åkte Ammie, Sharon, Cissi, Moa och jag till Telefonplan där vi mötte läraren Mia. Vi skulle kolla på en utställning som en känd gammal grafittimålare (första svenska grafittimålaren typ) och Moas pappas kompis hade. Riktigt mysiga bilder :) Kan visa lite tavlor sedan!

Snart ska jag gå till Mathias. Vi ska laga mat tillsammans och så :) Kan bli riktigt mysigt! Köpte lite saker till honom idag på håltimmen med Carro. Blev hjärtmönstrade kalsonger, godishjärtan och ett kort som jag har gjort själv :)

Nu ska jag kila!

Trevlig alla hjärtansdag på er allesammans :)
♥♥♥♥♥♥

image74

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh vad pluttigt :) Hoppas ni får en mysig kväll tillsammans, ni är verkligen fina ihop.

2008-02-14 @ 20:06:28
URL: http://www.inmyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0