ÄNTLIGEN BLIR DET AV!!

Denna kväll tillbringades med Nina, Ullis, Alex och Tea. Vi åt middag hemma hos mig och bläddrade i massa resekataloger efter nån bra grekisk ö och hotell.
Det gick lite trögt med söknadet och alla hotell eller öar vi ville bo på var fullbokade eller så var det riktigt dyrt... Ingen av oss kände för att betala 5000 för bara flyg och hotell! Efter många om och men så hittade vi ett mysigt hotell i Tsilivi på ön Zykanthos som var riktigt fint till ett bra pris. Så nu är allt bokat och klart :D Vi åker den 12 augusti och jag längtar sååå mycket!

Tack för en rolig kväll tjejer :)

image101image102image103


Kommentarer
Postat av: Ullis

Detsamma :) ÅÅÅÅ JAG LÄNGTAR :D

2008-02-23 @ 00:49:44
URL: http://www.inmyway.blogg.se
Postat av: Tuss

haha vi ska åka samma dag, till samm ö, fast till LAGANAS.
Ni måste åka dit nån dag för det tokigaste partystället! Blad det häftigaste jag vart med om
Bara ett tips ;)

2008-03-05 @ 20:28:41
URL: http://nestea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0