En liten del av helgen

Helluuu!
Kunde inte uppdatera bloggen igår pga min bror hade lan hemma ( =massa svettiga barn sitter i vårt hus och spelar cs) och tog upp alla internetuttagen så jag fick klara mig utan datorn ett tag.

Igår var en kort och skön dag med endast två lektioner. Började ju vid 12 så jag åkte och solade lite innan idrotten. Blev lite småröd, men nu börjar ansiktet få en lite brunare nyans iallafall :) Ska nog sola igen på onsdag fast i Komethallen, det är tydligen billigare där! På idrotten hade vi livräddning på land och sen på naturkunskapen målade vi med färgpennor och såg på film. Jätte mysigt!
Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte först till Jakan centrum och sen till Outlet. När jag kom hem packade jag ihop lite saker till matchen och åkte iväg vid 6 tiden till Råsta Park.
Matchen gick väl inte sådär bra som det skulle kunna gjort, men det var helt okej ändå. Väl hemma efter matchen hoppade jag in i duschen och cyklade sedan iväg till Nina där redan Ullis, Alex och Tea var. Vi kollade på lite filmer och bilder på Zante. Sen gick vi hem nån timma senare..

Imorse gick jag upp 8.30 för att åka ner till Ekhammar och döma 4 matcher med Ida. Det gick jätte bra och vi fick tom dela ut ett rött kort på en spelare. Vi var lite smått osäkra, men efter matchen tyckte många att det var helt rätt domslut eftersom spelare klippte en skjutande spelares ben..
Sen kom pappa och hämtade mig och Johan, och vi åkte förbi farmor och farfar. Vi fick saft och bullar och det var mys!

Nu sitter jag hemma hos min fader och det blir nog en lugn kväll med familjen.

Pusspuss

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0