Fredag liksom.

Woho, sista dagen på denna skolvecka. Så skönt! Denna vecka har inte varit rolig med många läxor och prov.. Men nu är det äntligen över :) Men nästa vecka låter inte heller så lockande med två engelskaprov och två matteprov :/ Jaja...

Sov hos Mathias så jag vaknade typ hundra gånger när hans väckarklocka ringde och att min mobil pep massa, men jag kunde ändå somna om och sedan vakna vid 9. Gick upp och pluggade inför naturprovet innan jag åkte till skolan vid halv 12. Första lektionen var idrott och Marc ledde lektionen. Vi körde en hinderbana och ¨på slutet körde en i taget banan på tid. När en person sprang hejade resten av klassen på och det var härlig stämning :D
Sen hade vi naturkunskap och prov, och det var inte lika kul som idrotten precis. Provet var svårt och jag kommer inte få nå bra betyg på det är jag rädd för...
Klockan 4 tog jag tåget hem med Camilla och Viktor och var hemma en halvtimme senare.
Nu har jag ätit tacos, ska snart packa mina grejer för att åka till Liljeholmen och spela match! Vi möter Spånga, men eftersom dom inte har någon egen hall verkar det som är matchen i Liljeholmen :S

Önska mig lycka till :D
Pözz
image76image77

Kommentarer
Postat av: K

Går i skola i Liljeholmen, :D Precis brevid Hallen

2008-02-20 @ 14:56:01
URL: http://karolinnordstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0