Gårdagen

Hej!
Jag orkade/hann inte upptatera igår för Mathias kom hit och jag pluggade massa.
Efter Grafo lektionen hade vi Naturkunskap med Karin. Vi skulle få dissekera lammhjärta och lunga, och det var det vidrigaste jag har varit med om i hela mitt liv. Först höll hon upp en hel lammstrupe och lät Marc blåsa upp lungorna med ett rör. Lukten var obeskrivligt äcklig och man kunde knappt ändas, men sedan fick varje grupp (jag var med marc och ammie) ett varsitt hjärta att dissekera och då började det riktigt äckliga. Vi fick skära i det och undersöka dom olika kamrarna i hjärtat. Myspys!!
Sen hade jag massagelektion och jag höll på att somna flera gånger när Camilla masserade mig haha.


Bilder:
1. Jag, Moa och Catta i studion
2. Ammie och strupen
3. Marc blåser upp lammets lungor. uuusch!
4. Vi lekte med lammet. haha
5. Åh fyfan!
6. Jag diskade alla äckliga verktyg.


Kommentarer
Postat av: chattarn

jag snoooooooooooor bilden heeipa

2008-02-06 @ 17:52:18
Postat av: Ullis

Åh fyy!! jag kommer svimma när vi ska göra det där! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

2008-02-06 @ 21:51:28
URL: http://www.inmyway.blogg.se
Postat av: emelie

tack för att du delar med dig av såna härligt fräscha bilder sofia :)

2008-02-07 @ 17:50:30
URL: http://emeliejarnling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0