Gud va skönt med en vinst

Godkväll!
Denna dag har varit lång och händelserik, men absolut inte tråkig. Började 8.20 och hade Livskunskap, vi flummade lite som vanlig och det är alltid lika skönt att börja dagen så. Tills på torsdag har vi läxa att skriva om ett samtal, hehe.. Efter det var det dags för Engelska och vi skulle skriva en uppsats om mod typ :P Det gick väl helt okej, men jag fick några hjärnsläpp här och där. Egentligen har vi dubbellektion med Lousie (engelska och svenska), men nu har dom ändrat så att vi har lunch imellan. Super skönt :D På Svenskan skulle vi kolla på en isländskfilm. Det var verkligen den sämsta film jag någonsin har sett, både handlingen och filmningen var urkass. Jag somnade var 10e minut och var lika trött sedan på Matten. Slutade vid 2 och åkte direkt hem och började ordna inför matchen på kvällen.
Klockan halv 6 åkte jag, mamma, Johan och Karolina till hallen för det var samling 6. Laget gick direkt ut och sprang runt Råstasjöm och det var riktigt skönt att springa i kylan. Sen kvart i 7 var det dags för match mot Bolton. Vi var sjukt sugna på en seger och det blev det också :D Matchen slutade 26-14 och vi var nöjda med matchen! Jag gjorde bara 2 mål, men jag är ändå nöjd med mitt försvarsarbete och passningsspel.

Nu är jag hemma och ska precis hoppa ner i sängen. Är sjukt trött i kroppen och det ska bli så skönt att få sova!
Pussokram

(mathias är sjuk och det är tråkigt. krya på dig älskling♥)

Pussokram



Bilden är tagen när vi mötte Bolton i höstas. Då blev det 33-14, men dagens resultat 26-14 var också helt okej.
 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja det var skönt :) Är de bra med dig annars?

2008-02-12 @ 11:35:42
URL: http://www.inmyway.blogg.se
Postat av: Nina

aa eller hur, hon var skit ful

2008-02-12 @ 17:44:16
URL: http://www.nnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0