Imorgon..

Halloj!
Idag har varit en riktigt fixa och ordna dag inför Londonresan imorgon. Jag och Mathias åkte iväg vid 12 till stan för att växla pengar och köpa en adapter så att man kan använda våra stickkontakter där. Jobbigt annars att inte kunna föna eller platta håret , haha :P När vi var klara där åkte vi hem. Mormor och morfar var här så jag hann fika med dom innan dom åkte hem och det var trevligt! Nu har jag precis börjat packa och det är ganska svårt att välja ut vilka kläder man ska ha med sig, för jag kan ju inte ha med mig hela garderoben precis..
Vet inte än om jag ska sova innan vi åker eller inte, det är ju bra med sömn men det känns så onödigt. Vi åker hemrifrån klockan 3 i natt så..

Nej nu måste jag fortsätta packa!! 
Pusspuss


Denna väska skulle inte vara helt fel att packa i :) Haha!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppas att ni får det mysigt :D

2008-02-24 @ 20:30:45
URL: http://www.inmyway.blogg.se
Postat av: Matilda

Ha det så trevligt! :D

2008-02-24 @ 20:37:17
URL: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0