Lördag

Godkväller!
Idag har varit en lång och rätt så rolig dag faktiskt. Gick upp vid halv 9 och cyklade till Ekhammar vid 9.10. Dömde 3 st P95 matcher som gick sisådär. Fösta matchen dömde jag själv, men sen kom den domaren som jag hatar mest (som spelare) och dömde med mig. Det kändes väldigt konstigt att döma med honom eftersom han är rätt skum och...dålig :p
Men klockan 1 var jag hemma igen 340 kr rikare och det var väl helt okej. Chillade hemma lite och sen vid 3 kom pappa och hämtade mig. Min låstsasbror Marcus fyllde år i torsdags så idag skulle vi ut på restaurang för att fira honom. Stället hette Helenas bar eller nåt och låg vid S:t Eriksplan. Det var super mysigt där och maten var riktigt god!!!
Vi var hemma vid 8 och bänkade oss alla framför tvn för att se melodifestivalen. Jag tycker att rätt låtar gick vidare till final, men Carola och Anderas borde också fått gått direkt till final ju! Eller vad tycker ni?

Nu ska jag sova, godnatter!

image84
Gick rätt bidrag till final?

Kommentarer
Postat av: guuuuud

japp helt rätt bidrag! Carola passade inte in med sin röst i deras låt men hade andreas gjort den själv hade den varit grym! älska bananaband flintarna :D

2008-02-17 @ 14:22:41
Postat av: chattarn

kebabpizza skulle ju gått vidare hallåå.. och ryska horan :D

2008-02-19 @ 11:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0