Måndag

Nu är det måndag då och ny vecka. Skulle vara super skönt om helgen kunde vara en eller två dagar längre ibland, tror många skulle behöva det faktiskt. Började 8.20 med livskunskap och lämnade in min läxa om hur jag kommunicerar. Kursen verkar rätt flumm och skön :) inte helt fel!
Sen på svenskan hade vi redovisning på boken vi har läst, "Trägudarsland". Det var frågor på boken som inte var allt för lätta, men jag svarade på allting iallafall. Boken var faktiskt bättre än vad jag trodde ibörjan och den handlade om ett trälpar som rymmer från sin hövding och gård. Låter inte alls så kul, men den var helt okej! Direkt efter svenskan hade vi engelska och efter lunchen var det dags för matte. Slutade vid 2 och var hemma en halvtimme senare :)
Nu sitter jag och väntar på min sockerkaka som är i ugnen. Är sjukt sugen på nåt gott så jag var bara tvungen att baka :D

Ojj, är klockan redan fyra :O Jag måste fan åka till träningen om en timme!

Pusspuss

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0