Ny tränare

Godkväll!
Fick typ slänga i mig en slags middag bestående av nudlar och sockerkaka innan jag skulle springa till bussen och åka till träningen. Lika tråkigt som vanligt att åka tåg till Karlberg och sen byta till Ulriksdal själv. Brukar oftast lyssna på musik, läsa, plugga men idag gjorde jag ingenting och då häll jag på att somna istället :P Var framme lite innan 6 vid Råstasjön och gick till hallen. Sprang inne pga min fot och det gick helt okej. Vår nya tränare (jag minns ej vad han heter ju nu.. fy på mig) var där och han ska träna oss varje måndag. Han var riktigt bra och träningen blev rolig och lärorik. När träningen var slut kändes det som jag bara hade tränat i en halvtimme och jag ville bara fortsätta, men det fick jag ej..  Tog bussen till Ulriksdal tillsammans med Lili, Miranda och Linnea och det var trevligt med lite sällskap iallafall!
Kom hem för en timme sedan och nu ska jag sova.

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0