Nyklippt

Hallåhallå!
Onsdag idag och det betyder att jag började kl. 1 idag och hade bara Engelska. Vid halv 11 åkte jag till Jakobsberg för att klippa mig. Det var drop-in och jag satt och väntade en timme för att bli klippt, lite jobbigt men var tvungen eftersom mitt hår var rätt så slitet. Frisören klippte topparna och kortade av luggen lite mer och jag blev nöjd :) Sen gick jag till BK och åt. Satt och pluggade lite på engelskaglosorna under tiden eftersom vi hade läxa tills idag.
Lektionen var helt okej och vi hade läxförhör, det gick väl helt okej tror jag.
Sen åkte jag hem och när jag kom hem klarade jag inte av mitt stökiga rum och började städa. Mamma blev chockad när hon kom hem och såg att jag hade städat, haha ;D

Nu väntar jag på mat och efter maten ska jag plugga massa till svenskaprovet som är imorgon på isländsk diktning. Suuuuper kul... *not*

Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0