Och kunde du älska mig, om jag föll... i tusen bitar?

"Kan du älska mig, som rumlaren älskar nattlivet?
Kan du älska mig, som raketen älskar explosionen?
Kan du älska mig, som trottoaren älskar förloraren?"

Jag började må lite bättre på eftermiddagen och nu mår jag helt okej. Men jag orkade verkligen inte åka till Huvudsta för att kolla på träningen även fast dom vill att man ska göra det när man inte kan vara med (bara man inte smittar).
Ska iallafall till skolan imorgon. Har endast 2 lektoner och börjar klockan 12, då hinner jag även sola solarium innan :) Första lektionen har vi idrott och vi ska till simhallen för att träna livräddning. Det är rätt tråkigt eftersom vi gör det varje år.. men det är väl bra att kunna!
När jag har slutat vid halv 3 ska jag åka till Kista för att möta upp Johan och mamma. Vi ska shoppa lite och jag ska försöka hitta något att ha på mig. Känns som jag inte har någonting att ha på mig!

Om en timme börjar Efterlyst och det ska bli kul att äntligen få se det. Har ju träning när det går så jag missar alltid mitt favoritprogram :(


Nu ska jag sätta mig vid tvn och äta glass :)
Byebye

Kommentarer
Postat av: emelie

haha ja det har du rätt i. vi måste ju också må illa då ;D jag blir lite hungrig...

2008-02-08 @ 11:17:49
URL: http://emeliejarnling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0