Pluggdag

Tjenare!
Idag har varit och kommer fortsätta vara en riktig pluggdag. Har teoretiskt massageprov imorgon och naturkunskapsprov på människokroppen på fredag. Hade bara en lektion idag och vi skulle se fortsättningen på filmen "Korpen flyger", men jag stannade hemma eftersom det är det värsta film jag någonsin har sett, och jag tror jag inte är ensam om att tycka det. Dom använder två låtar genom hela filmen och det är sjukt dåliga skådespelare med. Jag tror faktiskt min klass skulle kunna göra en bättre film!
Så jag gick upp vid 11 tiden och åt frukost, sedan satte jag mig och började plugga. Nu kan jag massageprovet någelunda bra.

När klockan var kvart över 2 åkte jag till centrum för att sätta in lite pengar på Mathias konto som jag är skyldig honom. Det var lite små läskigt att gå in där själv på banken för första gången utan att veta hur allt riktigt går till. Man har ju hängt med mamma och pappa ibland och sett hur dom gör, men jag var ändå fett nervös :p haha

Nu känns det faktiskt också som våren är påväg att komma och det är underbaaart :D Skönt att snart få skippa alla tråkiga vinterkläder och färger och sätta på sig nåt enklare och nåt mer färggladare :)

image68
Bilden är tagen av mig, 2006

Kommentarer
Postat av: Jeremiah

filmen var bra! och du missade slutet! den var djup egentligen. men ingen av er köpingråttor fattar ju ngt såååå.:)

2008-02-13 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0