"Sofia, då åt du sand"

Har precis kommit hem från skolan och det är riktigt skönt. Dagen var rätt så lång med många händelser, t.ex hade vi  lyssningsprov på engelskan och matteprov utan miniräknare. Engelskan gick sådär eftersom jag är sämst på att höra och skriva samtidigt + att dom pratar helt obegripligt. Usch! Matten har jag ingen aning om, men jag hoppas det gick bra iallafall! På torsdag har vi ju nästa matteprov, men då är det med miniräknare. Kanske liiite lättare, vem vet?
En sak som var roligt idag var att vi disskuterade religion på svenskan. Det var intressant och kul att höra alla andras åsikter om tro. Cissi var bäst och använde ordet äter + en grej, hela tiden. T.ex så sa hon att jag åt sand när jag var 11 och att svenskarna förr i tiden åt snö :) Hon har nog rätt!

Min träning börjar vid 6 idag så jag måste åka 16.40 ;/ Inte kul liksom!

image85



Grattis Malin 19 år!

Kommentarer
Postat av: Jeremiah

haha förlåt, det bara.. flög ur mig ;)
men barn äter sand, iaf du när du var liten. haha
jag var så nöjd över mian fyndiga kommentarer tills madde skrämde mig med sitt kristendomssnack :) hiih.

2008-02-19 @ 00:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0