Tiden går fort fram..

Hejhej!
Idag mådde jag inge bra när jag vaknade, hade ont i huvudet och mådde illa så jag stannade hemma. Tog en tablett, gick och la mig igen och vaknade vid halv 12 och mådde lite bättre.
Så idag har jag bara tagit det lugnt och kollat tv, och suttit vid datorn. Satt och kollade på massa bilder på datorn och insåg att jag har 25214 st bilder på datorn :o Det är helt sjuukt mycket och jag borde rensa någon dag haha.

Hittade t.ex dessa bilder. Guud vad tidern går fort, det känns som dom togs för nåt år sedan bara, men det är flera år sedan :O Typ 2005...




Kommentarer
Postat av: Ida

hjälp haha!

2008-02-08 @ 18:30:33
URL: http://www.rulesbyida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0