Torsdag

Nu är äntligen denna dag snart över och det är riktigt skönt. Gick upp tidigt imorse för att ha massage 8.20, men 10 minuter ringer Camilla och säger att den är inställt! Jag började då istället 9.40 med matteprovet som gick sådär. När det var 11 minuter kvar av lektionen hade jag knappt gjort halva provet så det blev några slarv svar :/
Efter det hade vi naturkunskap med Karin och det var riktigt tråkigt.. som vanligt :P Dom har ändrat vårat schema på torsdagar så nu har vi världens längsta lunch från 12.20 till 14.10 :S De två sista lektionerna var svenska och livskunskap, och det var chill.

Jag skulle ju på jobbintervju klockan 6 i Barkarby så jag tyckte det var onödigt att åka hem emellan när jag ändå slutade halv 5. Åkte till Barkarby och kollade lite i butiker innan jag skulle dit.
Jobbintervjun gick bra, tror jag! Jag var sjukt nervös och skrattade typ hela tiden, men jag hoppas inte han märkte det för mycket :P haha!  Får besked under nästa vecka och jag är så nervös :)
När jag var klar där åkte jag hem, sen efter en timme ungefär gíck jag över till Mathias en stund. Vi kollade på Efterlyst och åt chips! Men nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig. Det har varit en tuff dag!

Godnatt!




Hittade dessa jätte gamla bilder från 2005 när vi var i New York. Vill tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0