Tre i en

Nu är jag äntligen klar med dagens pluggande. Har gjort 60 instuderingsfrågor till naturprovet och pluggat massa massage. Jag tror jag är helt redo för att göra massageprovet i morgonbitti :)

Imorgon är en lång dag. Börjar 8.20 och slutar egentligen 16.30, men vi ska på en konstutställning som Moa har fixat att vi får gå på, så jag vet inte när jag slutar. Har då prov på morgonen, sen matte, naturkunskap och engelska (livskunskapen måste jag skippa för utställningen)
Jag tror jag har engelskaläxa till imorgon som jag inte har gjort :/ Men jag orkar verkligen inte med alla våra läxor vi får i svenska och engelska. Minst 3 läxor per vecka av samma lärare.. inte okej!

Jag har börjat kämpa som fan med Grafisk kommunikation och gör mer genomtänkta bilder. Ska fan visa min lärare Gunnar att jag är bra på Photoshop!! Hans kommentar: "Sofia vill bara att allt ska bli klart så snabbt hela tiden. Höhö" var inte okej. Han sa massa snälla saker till alla andra men till mig säger han så :s bara för att jag kan allting redan kanske?!?!?

Detta är min senaste bild; 3 i 1. Haha ;)
Vad tycks?
image71

Kommentarer
Postat av: Ullis

Något snyggare än den jag gjorde! haha :P

2008-02-13 @ 22:10:08
URL: http://www.inmyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0