10 dollar

Egentligen skulle jag sluta klockan halv 5 idag, men så blev det inte riktigt. Hade massage på morgonen och vi hade Jenny som lärare istället för Helen som var ledig. Jag önskar vi hade Jenny alltid för hon är mycket snällare och roligare att lyssna på.
Efter lektionen åkte jag till UBG för att döma en skol-dm match i handboll för killar. Det gick väl helt okej och jag fick 200 kr för matchen så jag är nöjd :) Men jag kände mig så sjukt liten när jag stod där på planen brevid dessa 1,90 cm långa killarna, haha!
När jag var klar kände jag att jag inte orkade åka tillbaka till skolan för bara en lektion (min allra sista lektion var inställd) så jag gick hem för att plugga hemma istället.
Så nu sitter jag här med mitt naturkunskapsarbete och dricker cola ;)

Juste, när jag kom hem gick jag in på www.hm.com och beställde lite kläder!


T.ex Rihannas designade linne och två toppar


Kommentarer
Postat av: jeremiah

den gröna tröjan komemr bli så fin på dig :D
om du vill får du gärna langa NOläxa och..hade vi ngt i svenska tills idag?
vart ingen skola för mig, hehe..
puss

2008-01-31 @ 15:19:22
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se
Postat av: Ullis

Fina =)

2008-01-31 @ 15:31:09
URL: http://www.inmyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0