Äntligen!

Idag tränade jag för första gången på ungefär 2 veckor och det var helt otroligt skönt. Fast träningen gick väl inte lika bra som förväntat..
Började med att springa ute,runt lite i Huvudsta och sedan var det dags för fys inomhus. Det var jävligt jobbigt, men riktigt skönt och bra! Har inte tränat fys på jätte länge så det ska bli skönt att komma igång med det igen. Om jag inte har nämnt det så har vi börjat träna med 92orna på torsdagar och det är superkul! Dom är riktigt duktiga och tränarna är kanon bra.
Men mer än löpning och fys klarade inte min fot, så efter kanske 15 minuter på bollplanen klev jag av. Vi har ju match imorgon och jag måste spela, så jag får värma foten ordentligt och linda den :)

Imorgon börjar jag 12.10, så jag ska till simhallen innan för att sola lite solarium. Känner mig så sjukt blek, så jag måste verkligen börja sola :P haha

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova :) Pusspuss

image37
Min skadade fot i somras som har börjat spöka igen. Jävla spaniorer :@

Kommentarer
Postat av: Ullis

Aj! stackars foten. Skönt med solning imorgon :) Är också sugen, får bli när min bus har försvunnit helt haha.

Förhoppningsvis ska väl alla med, blev lite tjafs och så idag.. men jag vet inte. Alla vill inte boka imorgon osv men vi får kolla hur vi gör :)

2008-01-31 @ 22:51:03
URL: http://www.inmyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0