blöta hundpussar och lets dance

Det blev en lugn hemmakväll för mig hemma hos pappa. Rätt skönt faktiskt, men lite små tråkigt sisådär. Åt gott till middag; oxfilé, pommesfrites och bearnaisesås, mumms! Sen kollade jag på Lets Dance med familjen och det är faktiskt rätt bra, måste jag erkänna (a) haha! Men som vanligt var det bara jag som såg klart hela programmet. Pappa, Pia och Wilma (min vovve) somnade och mina bröder kunde inte hålla sig från cs.

Wilma kom nyss tassandes in i mitt rum och la sig i min säng och jag passade på att fota henne lite. Man måste ta chansen när hon ligger still för en gång skull ;p

Tänkte gå och lägga mig nu fast klockan bara är 11, men jag ska faktiskt vara i Huvudsta klockan 10 imorgon. Jag och Jojjo ska döma lite småmatcher i Tallbacka. Jobbigt, men 2 x 10 minuters matcher = 70 kr per match är väl helt okej..

Godnatt


sötnosen wilma♥
(hunddagisets bild)

Kommentarer
Postat av: Nina

haha eller hur :)
aa samma här, kollat på lets dance och bloggat som en annan tok. vad händer imorgon o resten av helgen då? :)

2008-01-18 @ 23:23:08
URL: http://www.nnina.blogg.se
Postat av: Clara

Heej fruugan ! ;P
så du dömemr fortfarande ? KUL ! Vi måste bara ses ngn dag och typ snacka gammla Spanien minnen haha ;)
Puss puss

2008-01-18 @ 23:36:12
URL: http://clarabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0