"Den som räddar ett liv, räddar även hela världen"

Godkväll.
Vid halv 4 bestämmde jag mig för att se Schindlers list igen. Köpte den i somras, men det har aldrig blivit av att jag har sett den eftersom den är 3 timmar lång och man måste ha tid. Första gången såg jag den var i 9an i aulan. Det var mycket roligare och skönare att se den hemma, hehe.
Ni som inte har sett den filmen borde verkligen göra det! Den är så gripande och hemsk. Hur kunde det där verkligen hända? Helt sjukt..

Nu ska jag gå och kolla lite på tv.

Puss


Kommentarer
Postat av: alex

jag grät floder när jag såg den i aulan, den är fruktansvärd men ändå bra.

2008-01-16 @ 22:45:29
Postat av: Sofia

ja jag med. underbar film!

2008-01-17 @ 17:32:19
URL: http://envanmedenbil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0