det går frammåt..

Hejhej!
Nu börjar jag få lite grepp om alla koder hit och dit när man ska fixa designen, men det är verkligen inte lätt asså..

Idag var jag i skolan från klockan halv 11 till 2. Hade först bild, form med Linda och vi gjorde söta kondomgubbar i gips. Min ser nästan ut som en ledsen säl eller något. Vi fick också reda på att vi knappt ska ha någon bild den här terminen för nästan alla lärare har använt alla timmar för kursen, så dom kommande 4 veckorna kommer jag bara ha grafisk kommunikation 1 gång i veckan. Det kommer bli rätt skönt, men ändå tomt på nåt vis..
Andra och sista lektionen var engelska och jag kunde verkligen inte vara seriös. Satt och diskuterade hopp för år 2008.

Nu sitter jag med min rättskunskapsbok i handen och ska snart börja plugga innan älsklingen tittar förbi..

Pöözzz





417488-4

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha vad kul Aron, räkna med mig som läsare :D

2008-01-09 @ 21:09:57
URL: http://www.inmyway.blogg.se
Postat av: Nina

vad kul att du också har skaffat en blogg :D ska länka dig med detsamma.. haha

2008-01-09 @ 21:25:48
URL: http://www.nnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0