Det var nära..

Usch mitt schema för torsdagar är verligen inte roligt! Börjar 8.20 med massage och slutar med livskunskap 16.30. Inte okej!!
Kom hem efter skolan och var helt slut och hade dundrande huvudvärk. Kanske för att jag bara hade druckit ett glas mjölk på hela dagen ;P

Tränade inte idag heller pga min fot. Hoppas den ska bli bra till nästa vecka så att jag kan träna på måndag igen. Saknar handbollen nu för man blir så sjukt taggad på att spela igen när man sitter och kollar på handbolls EM. Kollade på dagens match, Sverige-Tysklad med Johan och hans flickvän Konky. Johan var helt ointresserad av matchen men jag och Konky var helt inne i matchen. Riktigt synd att Sverige förlorade denna spännande match :(

Imorgon börjar jag klockan 12 och har bara idrott och naturkunskap. På kvällen sen ska jag äta middag på Alexandra med Kungsängs-brudarna! Kommer bli trevligt :)

Godnatt




image19

(Jag vill höra era åsikter, är det kul eller tråkigt med "Dagens bild" lite ibland?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha fyyyyyfaaaan , sverige ;(
du ba käka russin:O

2008-01-25 @ 06:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0