en helt vanlig tisdag

Jag skulle ha grafisk kommunikation med Gunnar klockan 8.40 på morgonen och han skulle hålla genomgång, så det var viktigt att man kom i tid. Tog hel bussen för att komma till Jakan vid kvart över 8, så att jag skulle ha god tid på mig till skolan. Men på grund av all snö var tågen försenade och jag var tvungen att ta ett tåg senare och fick springa till skolan. Jag hann precis, men det gjorde inte Marc och när han kom gjorde han den smidigaste entrén. Han smög sig in försiktigt i datorsalen så att Gunnar inte skulle märka att han var sen och när han nästan var vid sin plats snubblade han på Viktors väska och ramlar ner på golvet. Riktigt smidigt och snyggt ;)
Lektionen var förövrigt helt okej. Började göra en uppgift, men det var fett tråkigt. Man är tvungen att använda sina egna bilder till alla uppgifter och jag hade knappt några i min mapp så jag kunde inte göra så mycket..

På naturkunskapen labbade vi med massa äckliga saker. Jag kan säga att allt pulver som vi använde luktade helt seriöst spya. Jag var påväg att spy 2 gånger när vi diskade rent provrören efter lektionen :(

Efter skolan gick jag till Jakobsbergs centrum som planerat för att kolla ut en väska. När jag står där med två väskor i handen och vet ej vilken jag ska välja kommer plötsligt Nina, Ullis och Alex in och ger mig råd. Jag valde en svart väska istället för en brun :)

Ska snart äta och sen åka till pappa och hämta mina stövlar. Han den tönten är förövrigt i Oman med Pia och steker i solen.. jag vill också!!
Får skynda att hämta skorna för klockan 9 är det ju handboll på tv!


Dagens tips: Handboll, Sverige - Ungern. Tv4 klockan 20:30

Kommentarer
Postat av: Ullis

Du gjorde helt rätt i att ta den svarta :) Den va skitsnygg!

2008-01-22 @ 17:11:34
URL: http://www.inmyway.blogg.se
Postat av: Clara

Shit vilken spännande match ! synd bara att vi inte vann :/

2008-01-22 @ 22:15:01
URL: http://clarabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0