Farväl Jupiter

Kanske dags att sova snart, men jag är inte speciellt trött eftersom jag först sov 1 timme i skolan och sen 2 timmar när jag kom hem från skolan. Förstår inte vad det är med mig men jag är verkligen helt slut på dagarna och det brukar jag faktiskt inte vara. I högstadiet somnade jag alltid när jag kom hem från skolan, men det har typ aldrig hänt under gymnasiet ;/ knas!

Imorgon börjar jag 8.40 med Grafisk kommunikation och jag ser verkligen fram emot det! Sen har jag bara Naturkunskap och Aktiv avspänning&massage. Funderar på att åka gå till Jakobsberg centrum efter skolan och kolla efter nån snygg axelbandsväska. Känner att jag inte har någon snygg väska längre och så är det väl på tidenatt jag köper en ny nu, hehe.
 
        
Vilken färg och form tycker ni att jag ska satsa på?

Kommentarer
Postat av: C.

den första väskan känns ju väldigt Du, iom den väskan du använder atm. den andra är också jättesöta men det kanske är svårare med brunt? :) puss

2008-01-21 @ 22:55:35
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se
Postat av: frida

Den svarta har jag velat ha ett tag men den bruna var också snygg :D

2008-01-27 @ 18:44:53
URL: http://friidaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0