Konichiwa bitches

Känner mig verkligen på topp idag! Är glad, utvilad, otressad och det känns underbart. Jag vet inte senast jag kände mig helt utvilad t.ex.
Har bara en lektion idag och den börjar klockan 1 och slutar 2, inte helt fel precis. Men på ett sätt känns det rätt onödigt att åka till skolan då, men jag måste verkligen eftersom vi har läxförhör i engelska varje onsdag. Nu ska jag bara bortsta tänderna och ta på mig ytterkläderna. Har äntligen hämtat hem mina nya stövlar från pappa så att jag slipper frysa om fötterna :)

Bye, puusss!

Kärlek till min köpingklass.... *not*

image18

Kommentarer
Postat av: Jeremiah

glöm inte att ändra nu, jag är ju så himla anonym vettu :)

2008-01-23 @ 21:00:46
URL: http://jeremiahdixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0